Podpis elektroniczny
Jesteśmy autoryzowanym dystrybutorem rozwiązań firmy Cencert.
Usługi realizujemy stacjonarnie, a także mobilnie.
Masz pytania? Więcej informacji pod numerem

Podpis elektroniczny – zastosowanie
Zakres zastosowań podpisów elektronicznych jest bardzo szeroki i stale się poszerza. Osiągnięto to m.in. poprzez kolejne ustawy wprowadzane przez polskie prawo, zobowiązujące coraz większą liczbę użytkowników, w tym przedsiębiorców, do stosowania podpisów elektronicznych w celu weryfikacji tożsamości.
Podpisy elektroniczne są obecnie obowiązkowym narzędziem przy wysyłaniu zawiadomień do Krajowego Rejestru Sądowego czy przekazywaniu danych o obrocie lekami do Głównego Inspektora Leków jak w branży farmaceutycznej.
Ponadto coraz więcej użytkowników wykorzystuje go do składania deklaracji do ZUS, podpisywania faktur, wszelkich dokumentów biznesowych, a nawet udziału w aukcjach na platformie e-przetargowej. Za pomocą certyfikatu zgodności możesz zarejestrować dane w UODO, przesłać dane do GIIF (Generalnego Inspektora Informacji Finansowej) oraz skontaktować się z urzędami administracji publicznej.
Gdzie wykorzystujemy podpis elektroniczny?

Podpis elektroniczny do JEDZ

Jednolity plik kontrolny

Sprawozdania finansowe do KRS

E-Deklaracje

Przetargi i aukcje elektroniczne

Zaświadczenia lekarskie

Apteki

Zakład Ubezpieczeń Społecznych

GIIF

Dokumentacja medyczna

Geodezja

Budownictwo

Tarcza 6.0
FAQ – najczęsciej zadawane pytania dotyczące podpisu elektronicznego w Radomsku
Jak zakupić podpis elektroniczny? Ile to trwa?
Wystawienie kwalifikowanego certyfikatu wymaga spotkania z naszym Inspektorem ds. rejestracji. Możliwe jest również zamówienie usługi z dojazdem inspektora. Po okazaniu dokumentu tożsamości i podpisaniu niezbędnych dokumentów Inspektor wydaje kartę (lub token) z e-podpisem. Cała procedura typowo trwa ok. 15 minut.
Otrzymaną kartę trzeba następnie aktywować na swoim komputerze, przy użyciu pliku aktywacyjnego otrzymanego mailem z CenCert.
Przed wizytą w wybranym punkcie rejestracji prosimy o telefoniczne potwierdzenie możliwości obsługi w danym terminie.
Ile kosztuje podpis elektroniczny?
Ceny są określone przy opisie poszczególnych produktów.
Robiąc zakupy u nas nie ponoszą Państwo żadnych dodatkowych kosztów typu „opłata za weryfikację tożsamości”, „opłata za przesłanie dokumentów” itp.
Podpis elektronicznyw Radomsku
Skontaktuj się
z nami
biuro@euronet.net.pl
Telefon
44 744 16 16
Adres
97-500 Radomsko
ul. Tysiąclecia 10
Formularz kontaktowy