Podpis elektroniczny kwalifikowany

Jesteśmy autoryzowanym dystrybutorem rozwiązań firmy Cencert.

Usługi realizujemy stacjonarnie, a także mobilnie.

Masz pytania? Więcej informacji pod numerem

cencert podpis kwalifikowany

Podpis elektroniczny kwalifikowany – zastosowanie

Zakres zastosowań podpisów elektronicznych kwalifikowanych jest bardzo szeroki i stale się poszerza. Osiągnięto to m.in. poprzez kolejne ustawy wprowadzane przez polskie prawo, zobowiązujące coraz większą liczbę użytkowników, w tym przedsiębiorców, do stosowania podpisów elektronicznych w celu weryfikacji tożsamości.

Podpisy elektroniczne są obecnie obowiązkowym narzędziem przy wysyłaniu zawiadomień do Krajowego Rejestru Sądowego czy przekazywaniu danych o obrocie lekami do Głównego Inspektora Leków jak w branży farmaceutycznej.

Ponadto coraz więcej użytkowników wykorzystuje go do składania deklaracji do ZUS, podpisywania faktur, wszelkich dokumentów biznesowych, a nawet udziału w aukcjach na platformie e-przetargowej. Za pomocą certyfikatu zgodności możesz zarejestrować dane w UODO, przesłać dane do GIIF (Generalnego Inspektora Informacji Finansowej) oraz skontaktować się z urzędami administracji publicznej.

 Gdzie wykorzystujemy podpis elektroniczny kwalifikowany?

podpis elektroniczny kwalifikowany

Podpis elektroniczny do JEDZ

cencert podpis kwalifikowany radomsko

Jednolity plik kontrolny

podpis elektroniczny kwalifikowany radomsko

Sprawozdania finansowe do KRS

podpis elektroniczny kwalifikowany w radomsku

E-Deklaracje

cencert podpis kwalifikowany w radomsku

Przetargi i aukcje elektroniczne

podpis elektroniczny kwalifikowany euronet

Zaświadczenia lekarskie

cencert podpis kwalifikowany euronet

Apteki

podpis elektroniczny kwalifikowany co to jest?

Zakład Ubezpieczeń Społecznych

cencert podpis kwalifikowany co to jest?

GIIF

czym jest podpis elektroniczny kwalifikowany?

Dokumentacja medyczna

czym jest cencert podpis kwalifikowany?

Geodezja

najlepszy podpis elektroniczny kwalifikowany

Budownictwo

cencert podpis kwalifikowany na czym polega?

Tarcza 6.0

Podpis elektroniczny kwalifikowany – najważniejsze zalety

Najważniejszą zaletą jest przede wszystkim oszczędność czasu. Można nim opatrzyć ważne dokumenty, co pozwala zrezygnować z korzystania z poczty czy kuriera. Ogranicza to także koszty. Dzięki podpisowi elektronicznemu kwalifikowanemu nie musisz także spędzać czasu w kolejkach, gdyż wszystkie najważniejsze sprawy załatwisz przez Intenet. Pozwala także ograniczyć ilość dokumentów w papierowej formie. Z tego rodzaju podpisu może skorzystać każdy obywatel, który wypełni niezbędne formalności.

Jak założyć podpis elektroniczny kwalifikowany — Cencert

Jednym z narzędzi umożliwiających założenie i korzystanie z takiego rozwiązania jest Cencert. Podpis kwalifikowany w tym systemie pozwala na wygodne podpisywanie różnych dokumentów. Wymaga on kontaktu z certyfikowaną jednostką oraz instalacji pliku aktywacyjnego. 

Czy podpis elektroniczny kwalifikowany jest bezpieczny?

Podpis elektroniczny kwalifikowany  jest nie tylko wygodny, ale i bezpieczny. Korzystanie z niego nie stwarza więc powodów do obaw przed atakami hakerskimi czy innymi zagrożeniami. Urzędem zajmującym się całą infrastrukturą jest Narodowe Centrum Certyfikacji. Oznacza to, że wszystkie dokumenty opatrzone podpisem kwalifikowanym są w pełni zabezpieczone. Można więc korzystać z niego bez obaw. Nasza firma świadczy również usługi informatyczne z zakresu smart home czy stron internetowych.

FAQ – najczęsciej zadawane pytania dotyczące podpisu elektronicznego w Radomsku

Jak zakupić podpis elektroniczny? Ile to trwa?

Wystawienie kwalifikowanego certyfikatu wymaga spotkania z naszym Inspektorem ds. rejestracji.  Możliwe jest również zamówienie usługi z dojazdem inspektora. Po okazaniu dokumentu tożsamości i podpisaniu niezbędnych dokumentów Inspektor wydaje kartę (lub token) z e-podpisem. Cała procedura typowo trwa ok. 15 minut.

Otrzymaną kartę trzeba następnie aktywować na swoim komputerze, przy użyciu pliku aktywacyjnego otrzymanego mailem z CenCert.

Przed wizytą w wybranym punkcie rejestracji prosimy o telefoniczne potwierdzenie możliwości obsługi w danym terminie. 

Ile kosztuje podpis elektroniczny?

Ceny są określone przy opisie poszczególnych produktów.

Robiąc zakupy u nas nie ponoszą Państwo żadnych dodatkowych kosztów typu „opłata za weryfikację tożsamości”, „opłata za przesłanie dokumentów” itp.

Podpis elektronicznyw Radomsku

Skontaktuj się z nami

Email

biuro@euronet.net.pl

Telefon

44 744 16 16

Adres

97-500 Radomsko
ul. Tysiąclecia 10

Skip to content